Doar un zambet


Pot să mă opresc o clipă și să-i fur vieții un surâs și apoi să fug cât mai departe ca să nu îmi ia surâsul înapoi... 


Pot să mă opresc o clipă și să îi răpesc sorții o șansă și apoi să fug cât mai departe ca nu mă ajungă soarta și să-și ceară șansa înapoi...

Pot să ma opresc o clipa și să-ti iau  de pe frunte un gând și apoi să fug ca să nu te ajungă gândul....

Pot sa mă opresc o clipă și să îți pun pe buze un zâmbet și apoi să fug ca să nu mă răzgândesc și să-ți iau zâmbetul cu mine...

Pot să mă opresc o clipă și să te ajut să repari ce am stricat... și apoi nu am să mai fug pentru că știu că nu am mai putea zâmbi... pentru o clipă sau pentru totdeauna... iar când zâmbim împreuna putem atinge cerul... doar cu un zambet...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head