Altfel de toamna

Imi placea toamna pentru ca ii placea ei... o regaseam pierduta in tufele de crizanteme din gradina... ii auzeam pasii sub fosnetul frunzelor moarte... si o priveam cum urmarea atent ultimul mar ce sta sa cada din copacul din fata casei... il pandea cu ochi lacomi, asteptand clipa cand se va bucura sa-l tina strans in palme...
Ii placeau merele coapte si imi placeau si mie... o intrebam din priviri si-mi raspundea la fel... un mar copt nu era niciodata de ajuns... poate doua... doar pentru noi... si intreaga bucatarie ne stia secretul!
Stiam ca acolo va fi in fiecare toamna a vietii mele... pierduta in flori si frunze... in miros de mere coapte si de floare!
Imi placea toamna pentru ca ii placea si ei, dar acum toamna nu mai e la fel!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head