Un pic de egoism

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0x-oVmTVytwwg-mngsH7yCvlT5Ju-TFJ9Bf-EfiVAtLn7S4x-UmfoCt1oQ_WpTsAQbqJjkxu_htIadnc8pRbODFZB_QW3JrwfqOyAJLGeFLdMMIXZDEqojdZ55MwTJiQtugmBIozyHSGL/s1600/controversata-iarna.jpgNu mai am timp sa alerg dupa fantasme si sa ii ajut pe altii sa isi indeplineasca visele... a sosit vremea pentru visele mele...
Nu mai am timp sa ma gandesc la problemele altora... e timpul sa ma dedic problemelor mele... si nu stiu daca sunt chiar putine!...
Nu mai am timp sa uit cine sunt... sa uit de mine sau sa fiu asa cum vor altii sa fiu... sunt doar eu si e de ajuns... 
Nu mai am timp sa-mi justific actiunile... emotiile... e timpul ca altii sa le accepte... fara comentarii...
Nu mai am timp sa-mi sacrific planurile... e timpul pentru indeplinirea planurilor mele... si nu sunt putine...
Nu mai am timp sa plang... pentru ca atunci nu ar mai fi loc pentru ras... si e timpul sa rad... doar sa rad...
Nu mai am timp sa analizez fericirea... pentru ca deja stiu cum este... si oricum ii sta mai bine sa fie traita si nu analizata!...
E timp pentru noi si e timpul sa fim cu adevarat egoisti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head