Cuvinte

Nu mi-a fost niciodata teama de cuvinte... si, cu atat mai putin, nu mi-a fost teama de cuvintele adevarate... de cuvintele care imbratiseaza cumplit de ireal logica realitatii si prezinta in versiunea perfect pura crudul adevar...
Si nu mi-a fost teama nici sa le aud, dar nici sa le spun... pentru ca ele nu zgarie, nu murdaresc, nu poleiesc in zadar mantii mangaiate de maini viclene...
Nu imi e teama de cuvinte sincere si nici de cuvintele ce ascund taine adanci menite sa clatine si cele mai pure constiinte...  
Si nu mi-e teama pentru ca, inainte de toate, in spatele cuvintelor se ascund intotdeauna oameni iar oamenii pot fi intelesi chiar si in absenta cuvintelor... si asta pentru ca faptele lor vorbesc, pentru ca intregul lor trup comunica intotdeauna adevarul... adevarul cumplit de crud nu are nevoie de cuvinte ca sa poata sa se faca auzit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head