O "indragosteala"

Acum ceva timp, o prietena draga mi-a spus: "Mi-e dor sa ma indragostesc!"... atunci nu stiu daca am inteles pe deplin sensul cuvintelor pe care ea le spunea razand cu gura pana la urechi... de fapt, nici nu cred ca ea le-ar fi putut spune altfel... si am ras amandoua de "pretentia" ei asa-zis absurda... dar noi radeam diferit... 
Am intalnit oameni care nu au fost indragostiti niciodata... unii si-ar fi dorit, altii nu... dar nici unii, nici altii nu stiau ce inseamna... ce implica...
Am intalnit si oameni care si-au gasit sufletul pereche si l-au pierdut... dupa care s-au multumit doar sa traiasca si atat... mai mult sau mai putin frumos... 
Si am intalnit oameni  mereu  indragostiti ... de aceeasi persoana sau de mai multe... oameni dependenti de acea stare de  debut a oricarei relatii de cuplu... si doar atat...
Se pare ca oamenii doresc sa se indragosteasca si atat... pentru ca nu te costa nimic sa fii indragostit, dimpotriva ... pe cand sa iubesti inseamna ceva mai mult decat o simpla "indragosteala"...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head