Lectii

Am invatat sa nu mai am niciun fel de asteptari de la nimeni... pentru ca e cea mai buna metoda de a evita dezamagirile... asa ca incerc sa accept persoanele asa cum sunt si sa nu le judec prin prisma convingerilor mele... pentru ca si eu gresesc... pentru ca uneori si eu ma dezamagesc pe mine insami... 
Viata aceasta ne invata inca de la inceputuri cum sa-i judecam pe altii, dar nu ne invata cum sa nu-i judecam pe altii prin prisma propriilor convingeri sau a propriilor experiente ... si e greu pentru fiecare dintre noi sa incercam sa intelegem inainte de a judeca... inainte de a pune etichete... nu stiu, dar poate ca e doar o dorinta inconstienta de a razbuna propriilor noastre etichete...
Am invatat dupa multe lectii dure (si inca mai invat) sa vad realitatea prin ochii altora... sa inteleg comportamente si reactii fata de altii si fata de mine...  si sa iert sau sa sper ca voi fi iertata... 
Am invatat sa privesc viata din mai multe unghiuri... pentru ca am impresia ca e in colturi... in mii de colturi pe care, de cele mai multe ori, nu le putem percepe decat cu ochii mintii sau ai sufletului... am realizat ca e important sa intelegem iar, daca nu reusim, sa acceptam... pentru ca nu exista doar realitatea noastra... 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head