Judecata

As vrea sa cred ca faptele mele nu sunt judecate de altii... dar e o falsa speranta sa cred asa ceva...  pentru ca se intampla sa gresesc.... de multe ori... si atunci am nevoie de intelegere nu de judecata... dar cine poate sa stie asta?
As vrea sa cred ca atitudinea mea nu e judecata de ceilalti... dar stiu ca altii ma judeca pentru atitudinea mea... pentru ca se intampla sa fiu radicala... sa aleg o extrema catre care sa ma indrept fara sa optez pentru o cale de mijloc... pentru ca nu imi plac jumatatile de masura... pentru ca prefer sa nu primesc nimic daca nu mi se ofera tot ce stiu ca merit...
As vrea sa cred ca vorbele mele nu sunt judecate de oameni... dar e o iluzie pentru ca stiu ca oamenii ma judeca pentru vorbele pe care le rostesc... pentru ca multi nu reusesc sa le patrunda sensul... pentru ca unii nu reusesc sa treaca dincolo de vorbe... pentru ca unii nu disting intelesul dintr-o mie de alte intelesuri...
As vrea sa cred ca oamenii sunt buni si intelegatori... as vrea sa cred ca oamenii stiu sa ierte si sa ofere.... si stiu... si cred... si vad ca oamenii in momentul in care judeca nu fac altceva decat sa se defineasca pe ei....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Detalii