6 motive pentru a zambi

   1. Am zambit... pentru ca am inteles ca viata te duce intotdeauna la locul potrivit exact in momentul potrivit... si atunci am avut incredere...
   2. Am zambit... pentru ca am inteles ca nelinistile si suferinta emotionala isi au originea in  convingeri gresite  despre viata, despre oameni, despre momente... si atunci am inteles ca le pot controla...
   3. Am zambit... pentru ca am realizat ca exista persoane si situatii care imi consuma energia... si atunci am invatat sa le recunosc si sa le evit... pentru ca asa imi spune vocea ratiunii mele...
    4. Am zambit... pentru ca am realizat cat de multe resurse risipesc in cautarea adevarului... si, uneori, adevarul gasit nu este si cel real... atunci am renuntat sa mai merg in cautarea adevarului absolut, am renuntat sa mai incerc sa am intotdeauna dreptate... am incetat sa imi mai fie frica sa gresesc... pentru ca am nevoie de  relaxare...
    5. Am zambit... pentru ca am incetat sa retraiesc trecutul... sa idendific potentiale solutii pentru problemele care au fost si care acum, in prezent, nu mai conteaza... pentru ca am invatat sa simt prezentul, clipa cu clipa, si sa identific solutii pentru problemele de acum... pentru ca am invatat sa nu ma mai preocup atat de mult de viitor... oricum va veni, dar inca e in faza de proiect... pentru ca mi-am dat seama ca doar asta conteaza... sa stii sa traiesti clipa...
    6. Am zambit... pentru ca am invatat sa pun ratiunea in sluja inimii... pentru ca fiecare, separat, iau decizii gresite... pentru ca vocea ratiunii e mai puternica decat vocea inimii si nu i-ar da voie inimii sa simta... dar inima va reusi intotdeauna sa asculte de vocea ratiunii si  sa ia decizii corecte... si toate acestea pentru a putea zambi!
    
   
    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head