Respect


"Cere si ti se va da!" ...conform acestui dicton se conduc majoritatea oamenilor..."Am cerut si mi s-a dat" sau "Cum sa-mi dea daca nu cer?" aud frecvent, ceea ce ma face sa cred ca, daca nu cer, oare asta inseamna ca nu am nevoie? Probabil ca da... trebuie sa ceri, sa insisti, sa rogi, sa implori pana  cand primesti ceea ce vrei... daca primesti, pentru ca e foarte probabil sa existe cineva care sa fi implorat mai bine decat ai putea-o face tu vreodata... Si stii de ce? Pentru ca in tine mai zace o farama de demnitate pe care nu vrei sa o pierzi... pentru ca inca tu mai crezi in valori... pentru ca demnitatea e una din aceste valori.

Nu, nu e nevoie sa cer ca sa primesc respect, atentie, intelegere, sinceritate, loialitate, iubire ...

Nu e nevoie sa cer ca sa gasesc intelegere si compasiune atunci cand e evident ca am nevoie de asta...

Nu e nevoie sa cer atentie pentru ca, daca nu mi-o acorzi, atunci inseamna ca nu poti sa oferi asta...

Nu e nevoie sa cer sinceritate pentru ca, daca iti ofer sinceritate, ma astept sa primesc acelasi lucru din partea ta...

Nu e nevoie sa cer loialitate pentru ca am dovedit asta prin comportamentul meu si  astept sa te comporti la fel....

Nu e nevoie sa cer iubire pentru ca  iubirea nu se cere, ci  se ofera neconditionat...

Nu e nevoie sa cer nimic care poate fi cumparat cu bani si stii de ce? Pentru ca, daca vreau ceva, pot sa imi cumpar la fel de bine si singura.
   
      Iar daca ma respecti, nu voi fi nevoita sa cer niciodata nimic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head