Asteptari

Avem asteptari de la ceilalti si spunem EU inainte de a spune NOI... e parca mai simplu sa fim egoisti, sa ne asumam meritele unei munci in echipa, sa transformam clipele de crancena implicare ale lui NOI in ceva ce ii apartine doar lui EU... EU inaintea tuturor... EU mai presus de orice si de oricine... dar oare cum se simte NOI?
Devenim egoisti pentru ca lumea in care traim ne vrea asa... luptam pentru suprematia lui EU si suntem capabili de orice pentru a ajunge acolo  unde se impletesc dorinte si vise si idealuri... insa uitam ca fericirea nu sta in dorinte si vise, ci in oameni... uitam ca EU e singur fara NOI... ca dorintele implinite nu se transforma in clipe de fericire daca nu exista NOI... 
Si, daca ar fi sa ne amintim unde putem gasi fericirea, oare am accepta ca acolo ii e locul? Oare nu am continua sa cautam fericirea singuri de teama de a nu o imparti cu NOI? Oare, in egoismul nostru, nu am avea convingerea ca portia de fericire ar fi mai mare daca nu am imparti-o cu NOI?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head