Modele


Nu mi-a fost niciodata teama de esec... si nici nu am gandit  vreodata ca eu trebuie sa reusesc din prima incercare pentru ca, altfel, se va prabusi lumea... toata lumea mea... insa am facut tot ceea ce a depins de mine pentru a reusi... o data.... si inca o data... o incercare... si inca una... 
Insa mi-a fost teama de ceva.... mi-a fost teama  de faptul ca eu va trebui sa fac fata acelor situatii in care  ma voi confrunta cu nedreptatea... si stiu ca nu reactionez bine atunci cand sunt martor sau tinta a nedreptatii... mi-e greu sa tac, mi-e greu sa ignor si, mai mult de atat, mi-e greu sa accept ca exista oameni care din orgoliu, din invidie, din rautate sau din neputinta ii transforma pe cei din jurul lor in tinte ale nedreptatii...
Am avut un model de corectitudine si sinceritate si, indiferent de cat de mult a fost lovit, a stiut mereu sa pastreze fruntea sus cu riscul de a se pierde pe el... omul acela nu mai este, insa amintirea omului corect imi staruie cu insistenta in minte...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head