O lume

"Astazi te iubesc mai mult decat ieri si mai putin decat te voi iubi maine!"... dar dupa maine ce va fi???
Astazi am vorbit... de fapt, eu am ascultat pentru ca de vorbit a vorbit o fetita... ea a vorbit despre dragoste, despre relatii, despre durere.... cu ochii in lacrimi a povestit experiente din lumea adultilor, o lume care devenise parca prea brusc si lumea ei...
O vedeam, ii vedeam chipul de fetita la cei 12 ani, ii auzeam vocea ce purta in ea povestile copilariei, insa ceva nu se potrivea... si am inteles la un moment dat ca nu se potriveau cuvintele... cuvintele erau ale unui adult, ale unei femei trecute prin viata... 
Am privit in alta parte ca sa inteleg cuvintele, apoi am privit catre ea ca sa-i inteleg durerea... unde i-a disparut copilaria?... cine i-a rapit bucuria de a se juca, de a dansa in ploaie, de a rade in hohote printre leagane???. ... 
Mi-a marturisit timid ca scrie... scrie cantece... scrie poezii... scrie ca o fuga de realitate... o evadare intr-o lume care nu o judeca... care nu o respinge... scrie ca sa uite ...
Si dupa maine nu va mai fi nimic...


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head