Momente

Nu mi-a fost niciodata teama de esec si nici nu am gandit  vreodata ca eu trebuie sa reusesc din prima incercare pentru ca, altfel, se va prabusi toata lumea mea... insa am facut tot ceea ce a depins de mine pentru a reusi... o data.... si inca o data... o incercare... si inca una... 
Insa mi-a fost teama de ceva.... mi-a fost teama  de faptul ca eu va trebui sa fac fata acelor situatii in care oamenii, mai bine sau mai putin bine intentionati, mai sinceri sau mai putin sinceri, mi-ar putea servi urmatoarea replica in incercarea, evident penibila, de a-si arata compasiunea: "Cum asa?! Tocmai tu??!! Nu meritai asa ceva!!!!"... Sigur!!... Uite ca meritam... si asta pentru ca sunt om si  mi se pot intampla multe... pentru ca traiesc in viata reala... pentru ca sunt supusa greselii... si exista un pret pentru orice... 
Sau, mai mult, exista oameni care, chiar daca nu rostesc acele cuvinte "pline de compasiune" (se pare ca  ei reusesc sa constientizeze ridicolul situatiei) se intampla sa fie atat de expresivi incat parca pe chipul lor s-a strans toata mila lumii... daaa.... si cred ca fiecare dintre noi a trait macar o data in viata o astfel de situatie... 
Nu e nevoie nici de cuvinte... nici de chipuri "miloase".... nu e nevoie de nimic, ci e nevoie de oameni adevarati care sa fie prezenti atunci cand  dorim sa ne "plangem de mila" intr-o secunda de ratacire...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head