Gand


M-am pierdut in visele tale si acum as vrea sa te rog sa ma lasi sa plec... e parca prea mult vis si prea putina realitate si nimic din ceea ce am visat impreuna nu este al meu. 
Nu stiu daca ai sa ma intelegi si ai sa poti sa-mi eliberezi gandurile din prinsoarea viselor tale. Si nici macar nu stiu daca ai sa poti sa continui sa visezi fara mine. Tot ceea ce stiu e ca traiesc un cumplit sentiment de ratacire si ma invart intr-un cerc stramt din care tu nu ma ajuti sa evadez... aici nu pot fi eu, ci doar o inchipuire a mea pe care ai ajuns sa o cunosti si sa o inchizi in visele  tale.
Am ametit si simt ca prabusirea e iminenta... si mai stiu ca bratele tale nu vor fi suficient de lungi sau de puternice ca sa ma opreasca si sa ma inalte...  ajuta-ma sa plec si vei intelege atunci ce simt eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head