Nu stiu

Nu stiu daca putem intelege toate situatiile de viata cu care ne confruntam... cred ca uneori pur si simplu sustinem cu voce tare ca totul e cat se poate de clar, dar  in realitate vocea noastra interioara ne sopteste cat de nepregatiti suntem pentru a face fata noilor provocari...  
Ne e greu sa ne recunoastem neputinta... ne e greu sa aratam celorlalti care ne sunt limitele...si asta de teama de a nu fi judecati, etichetati si uitati apoi intr-un colt de lume in care nimeni nu ne va mai afla vreodata... 
Si da, acesta este finalul pentru cei care au curajul sa spuna: "Nu stiu!"..."Nu pot!"..."Asta inca nu am invatat!"... practic, a devenit o rusine sa nu stii... sa nu poti... sa nu fi invatat inca... pentru ca se doreste sa fim atoatestiutori... se doreste sa intelegem totul chiar dinainte de a ni se fi explicat... 
Nu stiu... nu pot... si inca mai am multe de invatat... si, da, am nevoie de timp pentru toate acestea, dar mai inainte de toate am nevoie de timp pentru a sti daca imi place sa stiu, sa pot si sa invat despre toate...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head