Pana la capat

Privim la fel, dar intelegem diferit... si nu pot spune ca pana acum nu am dat dovada de toleranta fata de  cei care poate din motive necunoscute mie refuza sa accepte ca exista si alte pareri decat a lor... o fi de vina educatia, mediul sau propria persoana, cert este ca acesti oameni refuza sa vada si altceva decat unghiul stramt si aproape gol al propriei perceptii asupra realitatii in care traim... si daca ar fi numai asta!!!.. insa isi permit sa judece si sa certe pe cei care gandesc altfel, inteleg altfel si vad dincolo de prezent, gandesc in perspectiva si pot anticipa consecintele actiunilor prezente asupra viitorului... 
Nu pot sa nu ma gandesc la un viitor altfel, mai bun decat ceea ce am trait pana acum.... nu pot sa-mi refuz ideea ca poate intr-o zi voi trai intr-o societate care-si cunoaste valorile si le pretuieste, avand grija sa nu permita sa dispara rand pe rand inlocuite fiind de non-valori... imi doresc sa pot sa spun cu voce tare ceea ce gandesc, fara a fi nevoita sa-mi cenzurez vreodata cuvintele de teama de a nu pati ceva eu sau cei dragi mie... 
Gandul plecarii s-a asternut pentru prima data in mintea mea, dar aici e locul unde am tot ce e mai de pret pentru un om...  si tind sa cred ca sutele de mii de oameni care lupta pentru un ideal si sustin o cauza au acelasi motiv ca si mine care-i indeamna sa ramana si sa lupte... pana la capat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head