Dragostea, un mare dinozaur!

De dimineata m-a pufnit rasul cand, deschizand pagina Google, mi-au sarit deodata in ochi doi dinozauri care scriu scrisori de dragoste (sau cel putin asta e mesajul pe care l-am interpretat eu in varianta foarte, dar foarte personala)... Concluzia mea: DRAGOSTEA E UN MARE DINOZAUR!!!!

Nu stiu daca sunt chiar atat de departe de adevar, insa e amuzanta comparatia si, sincer, mi-a trantit un ditamai zambetul pentru toata ziua... asa, ca sa-mi ajunga!... cu atat mai mare zambetul cu cat maine e ziua dinozaurului!!!

E un dinozaur... pentru ca sigur s-a nascut odata cu universul... sigur a ramas neschimbata... sigur se manifesta la fel in toate limbile pamantului si, mai mult decat sigur, creeaza exact aceleasi probleme tuturor indragostitilor din toate timpurile.... deci, clar e un dinozaur... 

Din pacate  sau  din fericire, sper ca dragostea sa nu fie pe cale de disparitie pentru ca, asa cum stim, dinozaurii au avut un inceput, dar si un sfarsit... asa ca, dragostea, ca sentiment superior, specific uman, ar fi bine sa se stinga odata cu omenirea pentru ca, in caz contrar, ar fi ... plictisitor... 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head