Bucata de timp

As avea nevoie de o bucata generoasa de timp... si asta pentru ca timpul meu  se pare ca devine din ce in ce mai mic... si dispare inainte de a reusi sa mai fac ceva...
E luni?... ba nu!!!.... e vineri!?... de cand?... pur si simplu nu stiu... iar asta ma face sa imi doresc mai mult timp pentru mine... doar pentru mine...
Am nevoie de o bucata generoasa de timp...  pentru a sta de vorba cu mine... pentru a descoperi ceea ce nu am timp sa aflu in goana asta prin viata... as vrea sa stau de vorba cu mine asa cum stau cu vorba cu ceilalti... adanc cufundata intr-un fotoliu... aruncand din cand in cand un ochi grabit la timpul de afara... cred ca doar asa m-as auzi mult mai bine... mult mai clar... poate as afla ceea ce nu am stiut niciodata... poate
Dar, daca as primi aceasta bucata generoasa de timp, oare ar fi numai  pentru mine sau l-as imparti  in mii si mii de alte bucatele generoase de timp!!??.. timp pentru mine si pentru oamenii frumosi din jurul meu...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head