Despre iubire

In goana nebuna ce caracterizeaza fiecare dimineata am reusit sa arunc un ochi peste un articol publicat in mediul virtual... a fost destul sa imi dea cateva secunde de gandit dupa care am uitat complet de el  deoarece am intrat in valtoarea solicitarilor venite din "n" directii, toate cu termene limita... dar acum, intr-un moment de liniste, iar imi bantuie gandurile... 
Ceea ce am reusit sa citesc era ceva de genul: "Esti exact ceea ce iubesti!"... off, Doamne!!!...oare chiar asa sa fie???... dar oare putem alege pe cine sa iubim?... si, daca da, atunci se mai numeste iubire sau interes?... 
Iubirea e un sentiment care pur si simplu se traieste si nu cred ca un indragostit mai are timp sa faca diverse conexiuni logice, sa efectueze diverse ecuatii matematice sa vada daca nu cumva ii da cu un mare minus atunci cand priveste persoana iubita... e acolo cu toate defectele care brusc parca s-au topit in norisorii roz ce plutesc in visele de iubire ale celor doi indragostiti... 
Esti exact ceea ce iubesti???.... Serios??... si atunci ce te faci cu dragostea la prima vedere???... bineinteles, cei care inca mai cred in ea, ar putea sa deschida un razboi deschis cu cei care pastreaza o mare doza de scepticism... 
Nu cred ca esti ceea ce iubesti, dar faptul ca iubesti inseamna deja ca esti un om care nu se teme de iubire... un om care poate trece de granita  rationalului si care este capabil sa se implice total in emotional... care poate sa depaseasca barierele ratiunii si gandeste la un nivel superior in termeni de sentimente...
Nu stiu daca sunt ceea ce iubesc, dar cu siguranta sunt ceea ce imi doresc sa fiu... si, daca vreunul dintre noi si-ar dori altceva, singura solutie este sa faca ceva pentru a determina schimbarea in directia dorita....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head