Bagajele timpului meu

Privesc in spatele timpului si realizez ca el a ramas acelasi... el e neschimbat... se masoara la fel... trece la fel... se simte la fel... doar eu sunt alta... car din ce in ce mai multe amintiri in bagaje si ma intreb uneori cand oare s-a scurs atata nisip prin clepsidra timpului meu...
Nu as renunta insa la niciun bagaj... imi plac toate pentru ca fiecare are povestea lui si, dupa un timp, chiar si in bagajele cu amintiri despre momente  mai putin placute, mai putin vesele gasesc cate un zambet... zambesc timpului ce a trecut pentru ca stiu ca e o parte din ceea ce sunt eu acum... poate ca as fi fost altfel daca nu ar fi existat acel bagaj... acea amintire a acelui moment de demult... 
Imi car bagajele si am incetat de mult sa ma mai plang de povara lor... au devenit usoare... timpul le-a facut asa pentru mine...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head