Taina tacerii

"Iarta-mi tacerea, dar nu stiu cum altfel sa iti spun ceea ce cuvintele mele nu pot sa o faca...  am ales tacerea cuvintelor... am ales cuvinte surde, cuvinte mute, dar toate iti soptesc in tacere ceea ce cuvintele mele  nu pot sa rosteasca... sau nu stiu cum... pentru ca ale mele cuvinte sunt dureros de sincere...
Tacerea  mea e tacerea noastra, dar nu e si tacerea ta... nu are cum sa fie pentru ca tu nu stii sa asculti in tacere ceea ce oamenii nu spun... tu nu intelegi necuvintele... tu nu intelegi limba sufletelor care comunica ... fara cuvinte, fara semne, fara subintelesuri...
Folosesc cuvinte doar atunci cand am cu adevarat ceva de spus si stiu ca exista cineva care sa ma asculte, sa ma inteleaga si sa inteleaga... pentru ca uneori cuvintele pot distruge, alteori pot inalta... uneori pot sfarma cu puterea lor suflete, alteori pot transforma durerea in fericire...
Cuvintele pot ucide, doar tacerea  poate naste perfectiunea... perfectiunea data de simplitatea necuvintelor... de profunzimea linistii sufletelor... de claritatea sentimentelor ce transpar din tacerea noastra...
Iarta-mi tacerea, dar tacerea mea vorbeste... invata sa o asculti si sa o intelegi pentru noi."
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head