Printre ganduri

Isi scutura castanii podoaba aurie sub vantul aprig de toamna... o toamna uracioasa  ce s-a strecurat printre oameni si-si cere inzecit tributul, amenintand cu ploi reci si ceruri mohorate intreaga suflare...  
Langa fereastra, cu o ceasca imensa plina cu ceai fierbinte, aromat privesc cu tristete la vremea de afara si gandurile imi zboara aproape pe nesimtite la zilele insorite ale altor toamne... si-mi lipsesc... imi lipsesc plimbarile cu fosnet de frunze... imi lipseste raza jucausa ce schiteaza in joaca un desen abstract pe chipul meu... imi lipseste frunza ce pluteste in dans timid peste umar si saruta apoi pamantul intr-o ultima imbratisare...
Imi lipseste  caldura toamnei si as vrea sa cred ca o voi gasi intr-o ceasca imensa plina cu ceai fierbinte, aromat...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head