O altfel de toamna


Lacrimi inghetate se prabusesc din cer si imi biciuie nemiloase obrajii... ce vor ele?... ce am facut eu?.... ce a facut toamna?...
Am incetat sa mai caut explicatii pentru ceea ce nu imi place... pentru ceea ce nu imi convine... pentru tot... am incetat sa mai adresez intrebari acolo unde imi raspunde doar ecoul constiintei mele care imi tot repeta la nesfarsit ca nu e bine, ca nu e potrivit,  dar ca asa e viata... niciodata corecta pana la capat...
Mi-e dor de o toamna calda... cu miros de gutui si mere rosii... cu struguri ce-ti incleie degetele si-ti inrosesc buzele... mi-e dor de o toamna cu miros de frunze mistuite de focul mocnit al gradinilor... dar atat, pentru ca toamna asta e o altfel de toamna... 
 E o toamna rea ce imprastie frig... parca prea repede... parca prea mult... parca prea ca niciodata... nu stiu cum, dar e o toamna dusmanoasa ... e rece.... e mohorata... e capricioasa... e urata pentru ca si-a luat stralucirea culorilor ce au imprumutat sarutul soarelui si le-a izbit in noroiul drumurilor... 
E toamna si se simte... pe obraji... pe frunte... si in suflet... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head