O mie

De-ar fi sa repetam de o mie de ori viata aceasta si tot am face aceleasi greseli... si tot am rani aceiasi oameni... si tot am ocoli un drum drept  doar pentru ca ni se pare ca pe acolo e mai bine... iar la finalul celor o mie de incercari am fi tot noi... mereu aceiasi, niciodata diferiti... 
Cerem mereu sanse de la soarta... cersim oportunitati... pretindem drepturi ce nu ni se cuvin sau ni se cuvin doar pe jumatate... dar, atunci cand suntem stapanii propriilor alegeri... cand detinem fraiele propriului destin, atunci esuam lamentabil si, oricate incercari am avea, le epuizam pe toate  cu mereu acelasi final fara happy-end.
Nu suntem oamenii sanselor... suntem oameni si atat... suntem oameni care au limite... care gresesc... care se impiedica in adevaruri... suntem noi de la inceput pana la sfarsit... suntem exact ceea ce suntem si nu ceea ce vrem sa pretindem a fi...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head