Vis

Vine un moment in viata noatra cand  realizam ca ne-au crescut aripi si ca ne aflam deja in zbor lin spre indeplinirea unui vis... vis inceput demult... ca un "A fost odata ca niciodata..."... vis abandonat parca prea devreme pentru ca nu mai credeam in el... pentru ca ne-am retezat aripile si le-am lasat deoparte ca sa nu mai poata visa...
Am primit o lectie, chiar daca uneori uitam esentialul din aceasta lectie de viata... am invatat ca visele nu trebuie abandonate niciodata... nu trebuie uitate intr-un sertar al sufletului nostru peste care timpul sa-si astearna praful... 
Visele trebuie sa devina realitate... pentru ca nimic nu e mai frumos in viata decat un vis dus la indeplinire... e o realitate a noastra care ne place pentru ca ne reflecta pe noi... ne lasa sa ne oglindim in vis ca intr-o oglinda magica ce ne arata motivele pentru care ar trebui sa ne apreciem mai mult... sa ne valorizam mai mult... sa ne construim pe noi in jurul propriilor noastre vise ...
Nimic nu poate sta in calea unui vis... si, chiar daca ar incerca cineva sau ceva sa ne opreasca din a mai visa, ar trebui sa stim inainte de toate ca putem eventual fi doar intarziati in implinirea unui vis si nu opriti din a-l transforma in realitate...
Atata timp cat vom continua sa visam si sa luptam pentru visele noastre inseamna ca nu ne-am pierdut credinta in mai bine... inseamna ca nu ne-am ratacit valorile si ca ne-am castigat dreptul de a mai putea zbura pe aripa unui vis...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head