Oameni si "imitatori"

Imi plac oamenii care au un sens al individualitatii lor... oameni originali care aleg sa se dezvolte... sa devina mai buni.. oameni care stiu sa-si depaseasca limitele...
Imi plac oamenii care nu accepta limitele  care le sunt impuse de ceilalti... de societate... care privesc dincolo de potentialul descoperit spre cel ce urmeaza sa li se dezvaluie...
Imi plac oamenii care nu abandoneaza un vis in care cred... oamenii care nu sunt influentabili... oamenii care lupta pana la capat si dincolo de el pentru o credinta... pentru un ideal... pentru ei...
Imi plac oamenii imperfecti... care sunt constienti de imperfectiunile lor si nu le pasa... care nu incearca sa fie perfecti sau sa para perfecti pentru ca asa "da bine"...
Imi plac oamenii expresivi... pentru ca ei nu simt nevoia sa isi ascunda trairile in spatele mastilor... pentru ca nu le pasa ce crede altul despre ei... pur si simplu sunt ei deoarece isi permit sa fie ei...  si isi asuma asta...
Imi plac oamenii naturali... care sunt ei... unici... irepetabili... imperfecti... expresivi... dar nu imi plac "imitatorii"...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head