Libertate


Nu sunt in competitie cu nimeni... poate doar cu mine...dar e perfect asa.... pentru ca alerg in propria mea cursa... uneori e un maraton... alteori parca e 100 m garduri... dar exista pauze de fiecare data cand vreau sa fie pauza... cand am nevoie de asta... sau cand pur si simplu nu am chef sa mai alerg...
Nu am nicio dorinta sa dovedesc cuiva ca sunt mai buna decat oricine altcineva... nici macar mie... sunt exact ceea ce sunt si ceea ce imi doresc sa fiu... daca vreodata imi voi dori altceva sunt convinsa ca voi reusi... pentru ca nu vad pe nimeni capabil sa ma opreasca din drumul meu... nici macar pentru o secunda....
Nu imi doresc sa fiu comparata cu alcineva... chiar imi displace... intre oameni nu exista termene de comparatie... sub nicio forma... in niciun fel... eventual pot sa ma compar cu mine... cum eram inainte... cum sunt acum... si cum as putea fi... poate mai bine decat am fost sau sunt acum...
Asta sunt eu si ma simt libera... atat de libera... pentru ca alerg in propria cursa fara alti competitori... si se simte perfect!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head