La sfarsit

La sfarsit nu regretam decat sansele ratate... sanse pe care le-am scapat printre degete... sanse pe care nu le-am privit ca sanse, ci ca pe noi obligatii... sanse despre care atunci nu am stiut ca sunt sanse...
La sfarsit nu regretam decat relatiile pe care ne-a fost teama sa le avem... relatiile de care am fugit fara ca macar sa le dam o sansa... relatiile care ne-au ingrozit pentru ca nu ne-am putut explica logic intensitatea sentimentelor...
La sfarsit nu regretam decat deciziile pe care nu le-am putut lua la timp... decizii pentru care am asteptat prea mult pentru ca am fost macinati de indoiala... am fost neincrezatori in propriile forte...  decizii pe care le-am amanat pana in momentul in care deja era prea tarziu pentru a mai putea schimba ceva...  
La sfarsit vom fi doar noi cu indoielile... regretele... temerile noastre... vom fi doar noi constienti de faptul ca nimic nu va mai putea fi schimbat...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head