Oameni de valoare

Uneori simtim nevoia sa ne distantam de anumite persoane de care am fost apropiate sufleteste... carora le-am incredintat secrete... in care am avut incredere... si toate acestea pentru ca ne-au asigurat ca sunt de incredere... ba chiar au si jucat rolul persoanei de incredere un timp... pana cand s-au plictisit si au lasat jos mastile frumos purtate... nicio pierdere... poate un evantual castig... am castigat experienta in relatiile interumane... am invatat sa apreciem oamenii adevarati... si verticali... 
In viata fiecaruia dintre noi e o sita care cerne mereu... si care practic are grija de noi... are grija sa ne lase in preajma oameni de valoare... oameni cu care sa putem impartasi secrete fara teama ca acestea sa fie "publicate" la scara larga... 
In momentul in care va uitati in sita propriei vieti, ce descoperiti?... ce a ramas?... si, daca a ramas macar un singur om, apreciati si multumiti sortii ca v-a fost dat norocul sa intalniti un om de valoare... si e de ajuns!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head