Realitate

Am invatat in varianta cea mai dura ca am asteptari nerealiste de la  ceilalti in ceea ce priveste respectarea sentimentelor mele... chiar si in conditiile in care eu am grija sa le respect sentimentele...
A da dovada de bunatate in relatia cu ceilalti nu garanteaza ca aceasta bunatate se va intoarce catre tine de la acestia... ca ei vor fi buni cu tine... ca se vor comporta adecvat si ca te vor respecta asa cum si tu ii respecti pe ei... 
Avem control doar asupra noastra... asupra faptelor si atitudinilor noastre... asupra emotiilor si sentimentelor noastre... in ceea ce-i priveste pe ceilalti nu putem decat sa-i acceptam exact asa cum sunt sau sa ne indepartam de ei... pentru ca in puterea noastra nu sta decat propria schimbare... nu si a celorlalti... 
Trebuie sa avem rabdare cu absolut orice si cu absolut oricine in viata aceasta... dar mai presus de toate e important sa avem rabdare cu noi... sa ne dam timpul necesar pentru a ne indeplini visele... pentru a ne urma calea... pentru a ne ierta propriile greseli si a invata din ele... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head