Momente de redefinire

Poate ca nu sunt ceea ce ar trebui sa fiu... dar asta nu inseamna ca nu stiu  exact asa cum ar trebui sa fiu ... numai ca imi mai trebuie putin timp pentru a ajunge exact asa cum ar trebui sa fiu...
Poate ca nu sunt tot ceea ce mi-am dorit sa fiu... dar am stiut dintotdeauna ceea ce imi doresc sa fiu... numai ca imi mai trebuie putin timp pentru a ajunge exact asa cum mi-am dorit sa fiu...
Poate ca nu sunt acolo unde ar trebui sa fiu... dar stiu exact unde ar trebui sa fiu... numai ca imi mai trebuie putin timp pentru a ajunge acolo unde ar trebui sa fiu...
Imi trebuie putin timp pentru mine... doar pentru mine... pentru ca stiu ca am parcurs un drum lung de la cea care eram la cea care sunt acum... si mai stiu ca nu mai sunt cea care eram la inceputul calatoriei...  pentru ca fiecare drum parcurs... fiecare om intalnit... fiecare secunda trecuta au insemnat momente de redefinire pentru mine... sunt altfel, dar am ramas intr-un mare fel aceeasi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head