Mi-e dor....

Mi-e dor de oameni sinceri... de oameni care nu se tem de consecinte... de oameni care nu se ascund in spatele unui adevar doar al lor...
Mi-e dor de oameni care stiu sa castige respect... si sa ofere respect... de oameni care prezinta incredere... de oameni care nu se tem sa se dezgoleasca de false credinte... de false idei... de prejudecati...
Mi-e dor de oameni simpli... care stiu sa traiasca frumos... de oameni cu sufletul curat... de oameni care nu iti zambesc frumos pentru ca mai apoi sa te denigreze, ci iti spun in fata ceea ce au de spus...
Mi-e dor de oameni adevarati... de oameni care isi asuma vorbele si faptele... de oameni care nu incearca sa iti arate cat de mult ai gresit tu, ci isi recunosc propriile greseli si isi cer iertare pentru asta...
Mi-e dor de oameni curajosi... care-si asuma orice lucru pe care l-au comis... constient sau inconstient... de oameni care nu incearca sa gaseasca explicatii penibile propriilor fapte... 
Mi-e dor de oameni care nu incearca sa salveze aparentele... care traiesc si isi asuma... mi-e dor de oameni asumati...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head