Culoarea primaverii mele


                                                        
Primavara bate cu pumnii in usa sufletului nostru... vrea sa intre si sa se aseze cat mai confortabil... pentru ceva vreme... 
Se strecoara incet... sa se asigure ca va umple fiecare coltisor de suflet... cu o imbratisare lina... si cu un sarut...
Primavara mea se zbate cu aripi de fluture peste gandurile mele... incepe usor... ca o adiere... si se imprastie ca o pulbere peste toate... 
Primavara mea se uita afara prin fereastra uitata deschisa... ar vrea sa o zbugheasca in goana nebuna printre nori si picaturi de ploaie... dar se abtine... inca nu are curaj... inca se teme...
Primavara incepe cu o culoare... pentru fiecare alta... oare care o fi culoarea primaverii mele?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head