Vis de iubire

Nu poti atinge niciodata de unul singur aripa unui vis avut in doi... se risipeste odata cu risipirea lui doi... ramane doar unul... iar visul ramane doar un vis frumos... si atat...
Nu poti niciodata sa uiti un vis ce a ramas doar un vis si atat... astepti mereu sa se concretizeze... sa se implineasca... sa nu simti ratarea... pentru ca doare mai mult decat durerea despartarii... visul doare... amintirea doare...
Nu poti niciodata sa tradezi un vis de iubire... pentru ca iubirea tradata se razbuna... iar razbunarea iubirii e crunta... pentru toata viata... pentru totdeauna...
Nu poti niciodata sa-ti uiti visul... pentru ca visul esti tu... iar daca te uiti pe tine inseamna ca ne uiti pe noi...

Comentarii

  1. Am avut candva o iubire mare dar mi-a fost frica sa continui, eu am fost cel care a fugit primul ca un las si acum imi e atat de .....ciuda. As incerca sa o aduc inapoi dar locul meu a fost luat de altcineva. Dar in mine tot mai razbate fiorul ei, ii simt prezenta in mine exact ca un vis ce continua si dupa ce se face zi....o vreau inapoi dar imi e teama ca ea nu ma mai vrea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti afla intr-un singur mod... o intrebi. Daca nu vei adresa intrebarea pentru a clarifica situatia, probabil vei ramane cu regrete o viata intreaga...Si exista doar doua variante de raspuns: DA sau NU... dar cred ca oricum esti pregatit pentru amandoua.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head