Podoaba de iarna

Imi plec capul in fata vantului dusman pentru a nu-i primi biciuirea... pentru a nu-i lasa biciul de gheata sa imi brazdeze chipul si sa mi-l transforme... in altceva... 
Vantul cu respiratia de gheata  e singurul in fata caruia capul meu se pleaca acum... dar trec prin el si-l infrunt... ii infrunt urgia... si-l inving... si atunci cred ca pot invinge orice... orice obstacol ivit in calea visului meu... orice...
Pe buze au inghetat petale de trandafiri... sunt rosii... cu spini de gheata... si strang... pana la sange... pentru a zdrobi gheata ce vrea sa patrunda in suflet...
In par se joaca acum fulgi de zapada... si se incalcesc si  se ascund... fug din calea crivatului... o goana nebuna pentru supravietuire.... si-i iau cu mine... lacrimi de cristal impletite cu firele de par... podoaba de iarna...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head