Pentru ca...

Pentru ca gresesc de atatea ori, ma astept sa ca cineva sa isi dea seama ca am nevoie de ajutor...  dar cine?
Pentru ca am tendinta sa abandonez la primul obstacol, ma astept sa fie  cineva care sa ma determine sa continui ... indiferent de rezultat... dar cine?
Pentru ca tind sa-i judec pe ceilalti raportandu-i la mine, ma astept sa fie cineva care sa ma atentioneze... dar cine?
Pentru ca nu privesc niciodata inapoi, indiferent de cat de multe pierd, as vrea sa fie cineva care sa ma determine sa-mi  intorc privirile intr-acolo...dar cine?
Pentru ca reactionez impulsiv si apoi regret vorbe sau fapte, ma astept sa fie cineva care sa imi amane reactia... dar cine?
Pentru ca ranesc prin vorbe sau fapte oameni dragi, ma astept ca cineva sa imi aminteasca cat de mult ii iubesc... dar cine?
Pentru ca aman momente, pierd totul... chiar inainte de a incepe.... si ma astept ca cineva sa imi spuna ca voi pierde... dar cine?
Cine?... nimeni nu poate... nimeni, in afara de mine...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head