Oare...?

Oare daca as plange, ai veni sa-mi stergi lacrima?... probabil ca nu... mi-ai cere sa imi ascund lacrimile... oamenii puternici nu plang!... si atunci as plange in suflet...
Oare daca as rade, ai rade cu mine?... probabil ca nu... mi-ai cere sa imi stapanesc rasul... oamenii puternici nu rad in hohote!... pot sa se controleze!... si atunci as rade din suflet...
Oare daca as tipa, ai tipa cu mine?... probabil ca nu... mi-ai cere sa tac... oamenii puternici stiu sa taca... si atunci as tipa cu tot sufletul...
Oare daca as strica ceva, m-ai ajuta sa repar?... probabil ca nu... mi-ai cere sa repar singura totul... iar daca nu voi putea, mi-ai cere sa traiesc cu neputinta... si atunci nu ti-as mai raspunde... nici cu lacrima... nici cu rasul... nici cu tipatul... cu nimic... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head