Nu mai am timp...

Nu mai am timp sa alerg dupa fantasme si sa ii ajut pe altii sa isi indeplineasca visele... e timpul pentru visele mele...
Nu mai am timp sa ma gandesc la problemele altora... e timpul sa ma dedic problemelor mele...
Nu mai am timp sa uit cine sunt... sa uit de mine sau sa fiu asa cum vor altii sa fiu... e timpul pentru mine... 
Nu mai am timp sa-mi justific actiunile... emotiile... e timpul ca altii sa le accepte... fara comentarii...
Nu mai am timp sa-mi sacrific planurile... e timpul pentru indeplinirea planurilor mele... si nu sunt putine...
Nu mai am timp sa plang... pentru ca nu mai e loc pentru ras... si e timpul sa rad... doar sa rad...
Nu mai am timp sa analizez fericirea... pentru ca deja sunt fericita...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head