As vrea sa cred...

As vrea sa pot sa imi indeplinesc toate visele usor si repede... dar cred ca nu as fi mai fericita...
 As vrea sa stiu intotdeauna ce vorbe sa spun astfel incat sa nu ranesc pe nimeni... dar cred ca ceilalti nu isi propun acelasi lucru in ceea ce ma priveste...
As vrea sa cred ca tot ceea ce fac este spre binele meu si al celor din jurul meu... dar oare asa sa fie?
As vrea sa cred ca pot repara tot ceea ce am stricat... dar stiu ca nu depinde numai de mine....
As vrea sa cred ca sunt inteleasa atunci cand gresesc... dar cred ca sunt mai mult condamnata pentru greselile pe care le fac...
As vrea sa cred ca sunt iertata atunci cand cer iertare... dar daca ranile pe care le-am provocat nu pot fi iertate?
As vrea sa cred...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head