Adevarul - o alegere

"Adevarul doare!"... auzim mereu aceasta explicatie data de cei care aleg cale minciunii... de parca minciuna ar oferi bezele!
Nu, adevarul nu doare... adevarul defineste oameni... le subliniaza caracterul... ii inalta... ii ridica deasupra tuturor si le confera acea aura... de parca ar sta de vorba cu ingerii... 
Minciuna ustura... raneste... spinteca... distruge... raneste sentimente si le transforma... spinteca iubirea si o transforma in ura sau indiferenta... distruge oameni si relatia lor... raneste si pietrifica inimi... 
Nu cred ca exista om care sa nu fi fost mintit macar o data in viata... sau care sa nu fi mintit... si spun asta pentru ca traim intr-o societate care promoveaza minciuna... care ascunde adevarul in cele mai tainice locuri si se supara cand acesta razbate si iese la iveala... o societate care ne minte si care ne invata cum sa mintim ... sau sa ne mintim...
Am fost mintita... si nu o data, ci de multe ori... de oameni care nu au contat sau care nu mai conteaza ... de oameni dragi... de oameni pe care i-am iubit si de oameni pe care nu pot sa nu ii iubesc... si am simtit din plin efectele minciunii... si nu o vreau... nu vreau sa faca parte din fiinta mea... nu o primesc in viata mea... pentru ca nu are loc... nu are rost... 
Prefer adevarul... pentru ca stiu ca nu doare... pentru ca stiu ca pot sa il suport.... pentru ca pot sa il apreciez... pentru ca il vreau aproape de mine... iar pentru asta incerc sa il fac parte din fiinta mea...



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head