Scrisoare

Draga Trecut,
   Multumesc din tot sufletul pentru lectiile inspirate pe care mi le-ai oferit, desi.... recunosc, de multe mori am tipat la tine... te-am blamat... te-am considerat o mare jigodie pentru ca am crezut (evident, gresit) ca ai ceva personal cu mine... asa ca, te rog, sa ma scuzi pentru toate clipele in care m-am razvratit si am cautat sa ma razbun pe tine... abia acum realizez ca, datorita lectiilor tale, sunt astazi un om mai intelept... mai curajos... si mai vesel...
Draga Viitor, 
    Sunt gata pregatita pentru tot ce ai sa aduci nou pentru mine... sincer, nimic nu ma mai inspaimanta... a avut grija Trecutul... acum stiu ca  sunt mai puternica... asa ca, orice ai de gand sa-mi rezervi, te anunt in mod oficial ca abia astept sa aflu...
Draga Doamne-Doamne, 
     Iti multumesc din suflet pentru toate sansele oferite... pentru ca viata pare mai simpla cand ma rog Tie... pentru ca stiu ca, acolo sus, la Tine ,ai oameni dragi mie care ma vegheaza... pentru ca Te simt aproape... si pentru ca stiu ca ma asculti atunci cand chiar am ceva de zis...
Draga Mos Craciun, 
    Anul acesta nu doresc ceva anume... as vrea insa ca tu sa implinesti  toate dorintele celor care mai cred in magia Craciunului...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head