Reteta fericirii

Iert, dar in acelasi timp invat o lectie.. intotdeauna... pentru a nu repeta greselile... pentru a nu-i lasa pe ceilalti sa mai raneasca... 
Nu urasc... dar nu ma mai apropii niciodata la fel de mult pentru ca nu mai vreau sa imi asum riscuri... nu cred ca merita sa risti atunci cand stii sigur ca e deja o cauza pierduta... iar eu nu lupt pentru cauze pierdute... 
Iert ... pentru ca imi fac mie un bine... pentru ca numai asa pot privi mai departe... dincolo de trecut... dincolo de regrete... dar nu las niciodata ca iertarea mea sa se transforme in prostie... pentru ca prostie ar fi sa iert si sa ma comport ca si cum nimic nu s-a intamplat... pentru ca prostie ar fi sa am din nou incredere totala ca va functiona ceva ce e deja distrus...  
Iert... si sunt fericita... pentru iertarea este principalul ingredient din reteta fericirii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head