Printre ganduri

Suntem puternici ... pentru ca trebuie sa fim...
Suntem destepti... pentru ca am invatat din propriile noastre greseli...
Suntem fericiti... pentru ca am gustat din plin din cupa plina de amar...
Suntem mai priceputi... pentru ca viata ne-a aratat cum sa ne adaptam la fiecare noua provocare...
Suntem puternici pentru ca niciodata nu am renuntat sa visam... sa speram... sa credem ca urmeaza sa ni se intample ceva minunat...
Suntem puternici... pentru ca niciodata nu am uitat sa adormim gandindu-ne la un vis... pentru ca niciodata nu ne-am trezit fara sa avem o idee... un plan pentru a ne atinge acel vis...
Suntem puternici pentru ca ne-am inconjurat de oameni puternici... care stiu sa zambeasca... sa se bucure... sa traiasca frumos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head