Iubire

"Te iubesc!" inseamna ca te accept asa cum esti si ca nu intentionez sa te transform in altcineva...
"Te iubesc!" inseamna ca nu astept sa fii perfect/perfecta... asa cum stiu  ca nici tu sa te astepti ca eu sa fiu perfecta/perfect...
"Te iubesc!" inseamna ca te plac si ca voi sta alaturi de tine chiar si atunci cand treci prin perioade mai rele... pentru ca stiu ca si tu vei face acelasi lucru pentru mine...
"Te iubesc!" inseamna ca te inteleg atunci cand ai o dispozitie proasta sau esti prea obosit/a  pentru a face un anumit lucru pentru ca asa imi doresc eu... 
"Te iubesc!"  inseamna sa raman alaturi de tine atunci cand esti cazut/a la pamant si nu doar atunci cand iti este bine... 
"Te iubesc!" inseamna ca iti cunosc cele mai ascunse secrete si nu te judec pentru ele, cerandu-ti in schimb doar sa nu ma judeci nici tu pentru ale mele...
"Te iubesc!" inseamna ca imi pasa atat de mult incat pot sa lupt pentru ceea ce avem si ca nu te voi abandona niciodata...
"Te iubesc!" inseamna ca ma gandesc la tine...  ca esti in visele mele... ca   te caut si  ca am nevoie doar de tine... 
   ..... si toate aceastea pentru ca stiu ca si tu ma iubesti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head