Doar o dorinta

Imi doresc sa simt bucuria sarbatorilor... imi doresc sa fie zapada multa... sa ninga ca in povesti... sa privesc fulgii de la fereastra casei cu o ceasca fierbinte de ceai aburind in maini... sa simt cum perfectiunea fiecarui fulg de zapada se topeste in palmele fierbinti... imi doresc sa simt iarna! E o dorinta si e dorinta mea!
Imi amintesc iarna din copilarie... imi amintesc mirosul hainelor inghetate aduse de bunica mea in casa... simt fiorul gerului care navalea peste caldura sobei de fiecare data cand se deschidea usa casei... simt in palme raceala turturilor de gheata ce atarnau de streasina casei pana aproape de pamant... aud inca trosnetul lemnelor  mistuite de jarul din soba si inca mai astept sa urmeze povestea de seara... povestea spusa la nesfarsit in fiecare seara de bunic... de fiecare data altfel... 
As vrea sa ninga.... pentru ca zapada inlatura cenusiul cotidianului... pentru ca purifica... pentru ca ne invata sa gandim magic... pentru ca ne indeamna sa visam... pentru ca e unicul moment din an care ne permite sa ne intoarcem in vremea copilariei si sa ne bucuram.... pentru ca  ne permite sa fim copiii de atunci!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head