Clipe de bucurie

Imi plac diminetile... absolut toate diminetile... momentele in care orasul inca nu s-a trezit la viata... clipele dinainte de inceperea forfotei cotidiene... clipele cand pot sorbi pe indelete din ceasca cu ceai parfumat... si in jur e atata liniste... 
Imi plac planurile anulate... acele planuri ale altora la care practic trebuie sa particip... senzatia de usurare din momentul anularii e mai mult decat mi-as putea dori...
Imi plac zilele ploioase... ador zgomotul picaturilor de ploaie ce se lovesc ritmic in ferestre... creeaza senzatia de liniste... impacare... relaxare...
Imi plac furtunile cu tunete... pentru ca natura imi arata ca, dupa orice razvratire, urmeaza o zi mai frumoasa... cu soare bland si dans de curcubeu.. 
Imi plac ninsorile... cand fulgi de zapada cad imbratisati din cer si se confunda cu mii de alti fulgi... cand imi lipsesc fruntea de geamul inghetat ca sa privesc botezul sfant al primei zapezi...
Dar mai presus de toate imi plac micile bucurii aduse  de  o  mie de clipe de magie...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head