What's in it for me?

    Suntem prea egoisti pentru a iubi sincer si dezinteresat... suntem prea egoisti pentru a oferi o iubire pura, sincera, adevarata... si alegem!
    Alegem sa ne cladim iubirea pe minciuni desi stim ca o iubire cladita pe o minciuna nu e iubire, e amagire...  e amagirea unui sentiment, a unei vieti ce s-ar fi vrut sa fie perfecta...e amagirea unei povesti frumoase ce-si afla sfarsitul chiar din momentul debutului...
    Oamenii iubesc si isi doresc sa fie iubiti... e o dorinta care devine ratiunea de a fi, de a exista....iubirea aduce implinire, completare, schimbare... iubirea inseamna liniste, impacare, echilibru...iubirea presupune renuntare la EU pentru NOI...
    Suntem prea egoisti insa pentru a renunta  la EU... pentru ca ne place sa detinem controlul, pentru ca iubim puterea, pentru ca stim sa dominam si nu acceptam sa renuntam la nimic...pentru ca ne-am creat o imagine si suntem capabili de orice pentru a o pastra intacta... pentru ca, inainte de toate, imaginea conteaza si nu conteaza  ce si cum gadim sau simtim...  pentru ca imaginea inseamna castig...bani, faima, putere!
    Intr-o societate plina de falsa mandrie  si de prejudecati am devenit oamenii care apara niste imagini... imagini false ale unor ganduri si sentimente... iar pentru o imagine pe care o vrem perfecta mintim, negam, tradam, interzicem, denigram...interzicem iubirea pentru ca am negat adevaratele valori care ne conduc spre iubire...interzicem adevarul pentru ca am ales calea minciunii, o cale fara de intoarcere... interzicem orice care ar duce la pierderea unei imagini pe care o dorim perfecta... dar uitam ca dincolo de aparente suntem noi, cei care gandim si simtim corect, cei care stiu sa iubeasca si sa sufere, cei care stiu sa gandeasca si sa actioneze corect...
   In momentul in care nu vom mai apara o imagine si ne vom permite sa fim NOI atunci vom putea spune ca am invatat sa cladim iubiri adevarate si nu amagiri.
   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head