I like people...

 Imi plac oamenii profunzi... pentru ca de la ei invat sa intru in profunzimea lucrurilor inainte de a lua o decizie... pentru ca de la ei invat sa alung superficialitatea intr-o lume care promoveaza asta...
Imi plac oamenii emotionali... pentru ca de la ei  invat sa imi accept emotiile si sa le exprim...  invat sa nu ma tem de emotiile mele si nici de reactiile celor din jur fata de emotiile mele... 
Imi plac oamenii destepti... cu o minte puternica... ce nu se tem sa isi expuna ideile... pentru ca de la ei invat sa imi accept gandurile... sa imi infrunt temerile... si sa spun ceea ce gandesc...cu voce tare... pentru toata lumea... pentru oamenii care nu se tem de adevaruri... chiar daca dor...
Imi plac oamenii cu o minte interesanta... o minte care nu plictiseste... o minte care provoaca... pentru ca e mereu altceva... pentru ca provoaca... pentru ca ma fac sa ma simt vie...
Imi plac oamenii cu minti intortocheate... pentru ca ei te invata sa rezolvi enigme... enigmele vietii...
Imi plac oamenii care ma fac sa rad... pentru ca ei ma cunosc cel mai bine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head