Doar pentru noi

     Suntem prinsi in valtoarea vietii... uneori simtim ca suntem trasi spre adanc... traim senzatia de sufocare... ridicam bratele pentru a iesi la suprafata si a primi o gura de aer... e gura de aer salvatoare... pentru ca imediat sa ne prabusim iar in valtoarea vietii... 
     Totul se petrece cu o viteza uimitoare... timpul nu se mai masoara in zile... nici in saptamani... uneori masuram timpul in anotimpuri... alteori in ani... pentru ca nu observam cand  a inceput si s-a sfarsit primavara... nu stim cum de s-a mai petrecut un an din viata noastra... pentru ca, uitandu-ne inapoi, ni se pare ca nu am avut timp sa facem mare lucru... ca nu am avut timp sa facem tot ceea ce ne-am propus... si atunci ne uitam mirati in jur... de parca ne-am fi trezit dintr-un vis... de parca am trait viata altora... 
     Traim repede... visam repede... ne strecuram prea repede prin viata... suntem atat de implicati in tot ce inseamna viata si evenimentele ei incat nu mai avem timp pentru noi... ne trezim privindu-ne in oglinda si intrebandu-ne cand a mai aparut un rid... un fir de par alb... care pana mai ieri nu erau... cand a trecut timpul?
    E important  sa ne acordam timp pentru noi... doar pentru noi... pentru a ne privi in oglinda... pentru a citi o carte... pentru a ne cumpara ceva... orice... doar pentru noi...  pentru ca avem nevoie... pentru ca trebuie... pentru ca meritam...pentru ca e necesar sa ne gandim doar la noi... si pentru ca toate acestea nu inseamna egoism.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head