Dear Stress

   Draga Stress, am hotarat ca e cazul sa ne despartim... pentru o perioada... nedeterminata... dar ar fi de preferat sa fie pentru  totdeauna... pentru ca uneori esti de-a dreptul sufocant... pentru ca abia mai reusesc sa fac fata atator solicitari ca sa ma mai gandesc ca existi si tu in viata mea...  ca ai nevoie de atentie... de grija... de momente speciale... asa ca am hotarat... de astazi gata... ne spunem adio!
   Nu as vrea sa crezi ca sunt egoista... ca acum nu vreau sa mai impart cu tine momentele vesele in conditiile in care tu mi-ai fost mereu alaturi la tristete... ba chiar ai si amplificat-o de fiecare data... fara nicio jena... fara nicio urma de compasiune... asa ca, sincer, nu mi-ai fost de niciun folos niciodata... si, ca sa stii,  te-am tolerat... pentru ca mi-a fost mila de tine... dar de-acum e timpul sa gasesti pe altcineva care sa te suporte... cu ifosele tale... cu migrenele apasatoare... cu starea permanenta de indispozitie... hai, sterge-ti lacrimile si muta-te!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Miracole

Printre îngeri

Inside my head